Anatomia kobiety -tylko dla dorosłych.

Anatomia kobiety zasadniczo różni się od budowy ciała mężczyzny. Dziś przedstawiam sylwetkę płci pięknej z objaśnieniami, na przykładzie Pani Manekin, która bardzo chciała się rozebrać dla parapecikowych czytelników. Próbowała też mnie wykorzystać seksualnie, ale zachowałem powściągliwość i nie przerwałem celibatu, który powoli doprowadza mnie do księżostwa (co mi się wcale nie podoba, bo 10 min. w kościele jest dla mnie męczarnią).

Oto Pani Manekin, która jako pierwsza wysłała parapecikowi swoje zdjęcie, w celu ocenienia urody przez fachowe oko. Jest (niestety) w niepełnej okazałości, bo ucięło jej trochę lewą nogę.

Napaleńcy niech darują sobie prośby o kontakt do Pani Manekin, bo parapecik obiecał jej dyskrecję.

Jedna odpowiedź na „Anatomia kobiety -tylko dla dorosłych.

  1. [...] Czyli o tym jak stanęła pompka od podawania krwi. « Anatomia kobiety -tylko dla dorosłych. Życie w pośpiechu. [...]

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

